Usilovně pracujeme na spuštění nové kampaně, které se budeme věnovat po úspěšném listopadovém prosazení zákazu klecových chovů slepic.

Pro tuto kampaň sháníme posilu, které bychom po určité době rádi předali celé její vedení. Jinými slovy, hledáme koordinátora/ku kampaně na plný úvazek.

 

Koho potřebujeme?

Nebojte, nehledáme nutně hotového odborníka na kampaně. Víme, že práce na kampaních za práva zvířat je dost specifická. Proto se při výběru zaměříme zejména na Vaši schopnost vnímat společenské dění, naslouchat, porozumět, učit se a spolupracovat v našem týmu.

 

Ale chybět by Vám fakt nemělo toto:

  • Reprezentativní vystupování (zvládnete udělat dojem nejen na nás “srdcaře”, ale i na “kravaťáky”)
  • Komunikační a vyjednávací schopnosti (prostě umíte mluvit s lidmi tak, jak to situace vyžaduje)
  • Elementární porozumění kampaním (kampaně Vám musí přece jen něco říkat, byť třeba jen z pozice pasivního pozorovatele)
  • Projektový management (budete mít nápady, ale nezůstane jen u nich, zkrátka dohlédnete na to, aby se dotáhly včas do úspěšné realizace)
  • Vytrvalost a odhodlanost (přece jen úspěch v kampani není ze dne na den)
  • Touha zasadit se o lepší svět pro zvířata (bez nadšení to nepůjde)
  • Odolnost proti stresu (není každý den posvícení)
  • Samostatnost, zodpovědnost, time management (nikdo nad vámi nebude stát a hlídat vás na každém kroku)
  • Komunikativní angličtinu (víte, že „onion rings“ neznamená „cibule zvoní“)

 

Od nás dostanete:

  • Smysluplnou práci v týmu lidí zapálených pro ochranu zvířat
  • Práci na hlavní pracovní poměr
  • Zázemí pražské kanceláře (ale i částečnou možnost homeoffice) – není potřeba bydlet v Praze a do kanceláře docházet denně, ale při normálním chodu světa se v týmu rádi scházíme osobně
  • Stravenky, kávovar v kanclu a dotovanou Multisport kartu za 200 Kč měsíčně

 

V případě zájmu o spolupráci se nám prosím ozvěte e-mailem na adresu marek.vorsilka@obrancizvirat.cz, do předmětu napište: „Koordinátor kampaně“ a přiložte:

1) své CV,

2) text na téma “Morální boj” – popis nějakého projektu, kde jste museli o něco zabojovat, jakým způsobem jste toho dosáhli a jak by Vám tato zkušenost mohla pomoci do role koordinátora kampaně,

3) video, ve kterém se představíte a během maximálně jedné minuty vysvětlíte, proč bychom zrovna Vás měli pozvat na pohovor.

Pokud čtete tuto větu, znamená to, že je inzerát stále aktuální a že Vaši kompletní přihlášku přijmeme a posoudíme, pokud nám ji pošlete do sedmi dnů.

Nekompletní přihlášky bohužel nebudeme posuzovat.