O dalších aktuálně volných pozicích se dozvíte TADY.

Bez sociálních sítí by to v dnešní době zkrátka nešlo. Zvlášť ne v neziskovce, která dělá komunikační kampaně. V době, kdy jsou na Facebooku naši rodiče nebo prarodiče, na Instagramu influenceři, na Twitteru novináři a na TikToku omladina, se bez socek zkrátka nikam nepohneme.

Jeden dobře vymyšlený a zacílený post může vyhrát kampaň. Ale aby na to byly sítě dostatečné silné, je potřeba o ně pečovat, kultivovat je a posouvat je dál. Proto hledáme člověka s vizí a plánem – kde je potřeba být, s kým je tam potřeba mluvit a jakým způsobem s ním mluvit co nejlíp.

Nový koordinátor na to nebude sám… V týmu bude mít vedoucího komunikace OBRAZu Iva, Lucii přes komunikaci s influencery a VIPs a taky skupinu odhodlaných dobrovolníků, které by měl koordinátor vést a inspirovat.

Vidíte se v tom?

 

Co od Vás očekáváme?

  • Vizitivitu – teda kreativitu a vizi
  • Schopnost spolupracovat s člověkem, co v inzerátu použije slovo „vizitivita“
  • Komunikativnost a výbornou češtinu
  • Základy online grafiky
  • Odhodlání vést tým 
  • Schopnost přijímat zpětnou vazbu a učit se z ní. Ale zároveň ji taky umět empaticky dát.
  • Orientace v sociálních sítích (momentálně jsme hlavně na Facebooku a Instagramu, ale v budoucnu bychom chtěli expandovat)
  • Chuť pomáhat zvířatům a dát do toho všechno
  • Výhodou: orientace v nástrojích online marketingu, nastavování reklam, Google Analytics a podobné šílenosti… A nebo se to aspoň mít chuť doučit.

 

Co nabízíme na oplátku?

  • Smysluplnou práci v týmu lidí zapálených pro ochranu zvířat
  • Práci na HPP (naše ideální představa je full time, ale můžeme se o tom pobavit individuálně)
  • Zázemí pražské kanceláře (ale i částečnou možnost homeoffice) – není potřeba bydlet v Praze a do kanceláře docházet denně, ale při normálním chodu světa se v týmu rádi scházíme osobně
  • Příspěvek na Multisportku (zaměstnanci se strhává pouze 230,- z výplaty)

V případě zájmu o pozici pište prosím na adresu [email protected] a do předmětu uveďte “Koordinátor/ka sociálních sítí”.

 

K e-mailu přiložte:

1) své CV

2) video, ve kterém se představíte a během maximálně jedné minuty vysvětlíte, proč bychom zrovna Vás měli pozvat na pohovor

3) návrh příspěvku na FB (copy a grafika), ve kterém oznámíte, že firma Burger King přestala ve svých výrobcích používat klecová vejce. Můžete použít fotky z naší veřejné fotogalerie, ale není to podmínkou – https://drive.google.com/drive/folders/15MZglmFJ3gPkcxm6FPXutzp6OxdbhhUe

 

Přihlášky přijímáme do 30. března 2022 23:59. (Pokud na tento inzerát narazíte pozdě, můžeme přihlášku výjimečně přijmout i po termínu, v takovém případě volejte 792 291 651.)

Nekompletní přihlášky nebudeme posuzovat.